۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
دولت ملزم به پرداخت خسارت قطعی برق به صنایع و تولید است
رئیس اتاق بازرگانی فارس:

دولت ملزم به پرداخت خسارت قطعی برق به صنایع و تولید است

شیراز- رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: براساس قانون بهبود کسب و کار دستگاه های خدمات رسان باید توجه به صنایع و بخش تولید را در اولویت عدم قطعی قرار دهند در غیر این صورت دولت ملزم به پرداخت خسارت است.

به گزارش بازار، جمال رازقی ظهر روز دوشنبه در کمیسیون صنعت و رونق تولید این اتاق که با حضور اعضای آن و به صورت وبینار برگزار شد، بیان کرد: بر اساس قانون بهبود کسب و کار دستگاه های خدمات رسان مانند برق و گاز باید توجه به صنایع و بخش تولید را در اولویت عدم قطعی خدمات قرار دهند که در غیر این صورت دولت ملزم به پرداخت خسارت  خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه آیین نامه اجرای این قانون تهیه نشده و عزمی برای تهیه آن در کشور وجود ندارد افزود: بنا بر اعلام صنعتگران، اداره برق استان اعلام هایی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان مبنی بر اولویت دار بودن صنایع در کاهش میزان مصرف و یا قطعی برق انجام داده است که این موضوع مغایر با قانون است و این مهم را در استانداری و دادگستری استان پیگیری خواهیم کرد.

رازقی اظهار داشت: در شرایط فعلی موضوع قطعی برق به یکی از دغدغه ها و موضوع های مهم و اساسی واحدهای تولیدی و صنعتی استان است که موجی از سردرگمی و نگرانی را برای فعالان اقتصادی استان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی فارس دو موضوع مهم قطعی برق صنعتگران در استان به ویژه مستقر در شهرک صنعتی و تامین مازوت برای واحدهای تولیدی استان در فصل زمستان را در شورای گفتگوی استان مطرح خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: وجود مشکلات داخلی و سنگ اندازی برای عدم حمایت از تولید و صنعت در سالی که به تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها نام گذاری و تاکید شده است، جای تعجب دارد.

کد خبر: ۹۷٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha