۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
 ۴۴ هزار مشترک بیجاری از خدمات تلفن همراه بهره‌مند هستند
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۴۴ هزار مشترک بیجاری از خدمات تلفن همراه بهره‌مند هستند

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارائه خدمت به ۴۴ هزار و ۹۳۵ مشترک تلفن همراه در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام اینکه توسعه و ارتقا خدمات و سرویس های شبکه ارتباطات سیار در استان از برنامه های مخابرات منطقه است، گفت: تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای جبرییل در شهرستان بیجار ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط دسترسی آسان و ارائه خدمات به مشتریان در تمام نقاط شهری و روستایی استان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آنها در دستور کار منطقه قراردارد، افزود: با همین هدف تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای جبرییل شهرستان بیجار ارتقا یافت.

مدیر مخابرات کردستان عنوان کرد: ساکنین محدوده این روستا پس از اجرای اقدامات لازم و توسعه سایت bts در نقطه مذکور شاهد افزایش سطح کیفی دیتا و خدمات تلفن همراه هستند.

وی یادآور شد: همکاران با کنترل و انجام درایو تست سایت ارتقا یافته از افزایش سرعت و بهبود عملکرد آن اطمینان حاصل نموده اند.

حکمت عنوان کرد: امکان ارسال پیام از طریق صدا، تصویر و متن و دسترسی سریع مشتریان به اطلاعات موجود در فضای مجازی، بهره‌گیری دانش آموزان و دانشجویان برای آموزش های آنلاین و... از مزایای پروژه تعریف شده است که می تواند علاوه بر میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های مخابراتی جلب اعتماد آنها را نبست به برند مخابرات را به دنبال داشته باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در حال حاضر بیش از ۴۴ هزار و ۹۳۵ مشترک تلفن همراه از خدمات و محصولات ارتباطات سیار بهره می گیرند.

وی بیان داشت: هم اکنون ۱۰۳ سایت BTS در شهرستان بیجار نصب و راه اندازی شده است و فرصت خوبی در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم این شهرستان در حوزه ارتباطات فراهم شده است .

وی ضمن تشریح این مهم که در چند ماه اخیر تکنولوژی تعداد چشمگیری از سایت‌های تلفن همراه به نسل‌های سوم و چهارم ارتقا یافته اند، اظهار کرد: برای عملیات‌های انجام شده سرمایه‌گذاری و اعتبارات خوبی از سوی شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

کد خبر: ۹۷٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha