۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
عدم استقبال کرجی‌ها از جایگاه‌های عرضه میوه/ قیمت‌ها بالاست
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

عدم استقبال کرجی‌ها از جایگاه‌های عرضه میوه/ قیمت‌ها بالاست

کرج- رییس اتحادیه میوه فروشان کرج با تایید اینکه قیمت های مصوب  «۶ هزار تومان» سیب و پرتقال توسط ستاد تنظیم بازار بالاست، گفت: مردم از جایگاه های عرضه استقبال نکردند و با پیگیری از دستگاه های مرتبط سازمانی امکان شکستن قیمت سیب و پرتقال وجود دارد.

محمدرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازار کشش قیمت های تعیین شده را ندارد و جایگاه های عرضه با مشکل مواجه هستند، افزود: صبح امروز ۲۶ اسفند طی سرکشی از جایگاه های عرضه شهر متوجه عدم استقبال مردم از قیمت ها و نارضایتی آنها شدیم.

فلاح با اشاره به اینکه نرخ مصوب سیب و پرتقال کشوری است، اظهار کرد: اما از صبح امروز با استانداری، سازمان صنعت و معدن، بازرسی و همچنین دیگر ارگان های استانی مربوطه پیگیری لازم را انجام دادیم، این دستگاه ها در حال بررسی شرایط هستند و امکان تغییر قیمت برای بعداز ظهر وجود دارد.

وی در پاسخ به اینکه نرخ سیب و پرتقال در بازارهای سازمان میادین چند است اظهار کرد: قیمت امروز سیب در بازار روز های سازمان میادین میوه و تره بار ۵۸۰۰ تومان وپرتقال  ۵۴۰۰ تومان است که به صورت کیلویی عرضه می شود، در حالیکه در جایگاه های عرضه میوه نوروز میوه سبدی توزیع می شود و باید با قیمت مناسب تری عرضه شود.

وی با تاکید بر پیگیری مجدانه در این خصوص گفت امیدواریم قیمت ها کاهش یابد.

کد خبر: ۹٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha