۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
شرکت سیاحتی علیصدر با کاهش درآمد مواجه است
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

شرکت سیاحتی علیصدر با کاهش درآمد مواجه است

همدان - مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه سال گذشته درآمد غار علیصدر حدود هفت میلیارد تومان و هزینه‌های جاری ۱۳ میلیارد تومان بود، گفت: شرکت سیاحتی علیصدر با کاهش درآمد مواجه است.

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه زینت غار علیصدر به حضور گردشگر است؛ گفت: شورای روستای علیصدر در روزهای سخت با شرکت علیصدر همراه بوده و از همراهی آنان و مردم روستا در ایام اوج کرونا و زمانی که غار علیصدر بر اساس تصمیم ستاد کرونا تعطیل بود سپاسگزاریم.

مجیدی با تشریح نحوه درآمد و هزینه کرد شرکت علیصدر در این ایام گفت: سال گذشته درآمد غار علیصدر حدود هفت میلیارد تومان بود و این درحالی بود که در این مدت هزینه‌های جاری شرکت ۱۳ میلیارد تومان بود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه ۴۰ درصد هزینه ‌های جاری کاهش یافت اما باز با کاهش درآمد مواجه بودیم؛ افزود: میزان درآمد از محل فروش بلیط های غار علیصدر در سال گذشته سه میلیارتومان و درآمد حاصل از تاسیسات گردشگری این مجموعه در سال گذشته چهار میلیاردتومان بوده است.

وی با اشاره به اجرا گذاشتن شدیدتر مقررات فاصله گذاری اجتماعی و نصب علائم ویژه در این خصوص در طول مسیر و محل تردد و اجتماع گردشگران، گفت: کنترل و ثبت درجه حرارت بدن کارکنان و گردشگران و الزام داشتن گواهی بهداشتی کارکنان و اطلاع رسانی مستمر نسبت به کنترل های بهداشتی از بخش‌های مورد تاکید شرکت سیاحتی علیصدر برای بازگشایی غار علیصدر است.

مجیدی گفت: رفع تدریجی محدودیت ها تنها راه چاره برای نجات اقتصاد گردشگری استان است.


 

کد خبر: ۹۷٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha