۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
 اعزام ۳۵۹ دستگاه ناوگان باری استان زنجان به بندر امام خمینی (ره)
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اعزام ۳۵۹ دستگاه ناوگان باری استان زنجان به بندر امام خمینی (ره)

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری جاده‌ای زنجان از اعزام ۳۵۹ دستگاه ناوگان باری استان به بندرامام خمینی (ره) خبر داد و گفت: هشت هزار تن کالای اساسی از این بندر به زنجان بارگیری شده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از اعزام ۳۵۹ دستگاه ناوگان باری زنجان به بندرامام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از ۱۰ خرداد ماه سالجاری تا ۱۰ تیر ماه این تعداد دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به اعلام معاونت حمل ونقل سازمان متبوع در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی وتسریع در روند حمل کالاها ی اساسی از بندر امام خمینی (ره) به اقصی نقاط کشور برنامه ریزی وهماهنگی لازم در این خصوص را انجام داده و در راستای تسریع و تشویق رانندگان به بندر مذکور مشوق‌هایی از قبیل ارائه لاستیک بار ارز دولتی، تخفیف در کمیسیون‌های دریافتی شرکتهای حمل ونقل نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجان گفت: درخرداد ماه امسال هم ۱۶ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان بارگیری شد. 

علی اکبری تاکید کرد: روند بارگیری همچنان ادامه دارد و در مجموع تاکنون بیش از هشت هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان بارگیری شد. 

وی گفت: بر اساس تصمیمات ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و به‌منظور افزایش انگیزه برای تسهیل حمل کالاها، تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای تمام شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان به‌استثنای شرکت‌های فعال در حوزه سیمان و فرآورده‌های نفتی و ترافیکی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور برای حمل کالاهای اساسی فراهم شده است و این شرکت‌ها می‌توانند با هماهنگی انجام‌شده نسبت به صدور بارنامه از مبدأ استان خوزستان به سایر نقاط کشور اقدام کنند.

کد خبر: ۹۷٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha