۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به ۱.۵ میلیارد ریال افزایش یافت
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید مطرح کرد

تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به ۱.۵ میلیارد ریال افزایش یافت

بوشهر- عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن سه برابر شد و برای هر واحد از ۵۰۰ میلیون ریال به ۱.۵ میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، میرمحمد غراوی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: براساس سیاست‎‌های دولت، تمرکز در اجرای پروژه‌‎های عمرانی بیشتر بر طرح اقدام ملی مسکن است طوریکه با اصلاح آیین نامه اجرایی این طرح در دولت تسهیلات بانکی آن از ۵۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی افزود: سهمیه‌‍‌ای که از محل طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای جدید کشور اختصاص یافته بود در دست اجرا است و همه شرکت‏‌ها در سراسر کشور روند نام نویسی و پایش اطلاعات متقاضیان را به سرانجام رسانده اند.

غراوی اضافه کرد:  هم اکنون ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی در شهرهای جدید کشور در دست احداث است و پروژه‎‌های مسکن مهر نیز به طور تقریبی پایان یافته و چیزی از آن نمانده است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید یادآور شد: افرادی که آورده خود را فراهم و در بانک نام نویسی کردند، مسکن ملی آنها وارد فاز اجرایی شده است.

غراوی ادامه داد: در شهرهای جدید کشور اکنون پروژه‌هایی مهم در دست احداث است که مهم‌ترین آن تکمیل خط مترو بهارستان-اصفهان و آزادراه سهند-تبریز است که به مرحله بهره‏‌برداری کامل رسیده است.

وی شهر جدید عالیشهر در استان بوشهر را از شهرهای موفق در کشور دانست و تصریح کرد: مشارکت مسئولان استان بوشهر در اجرای پروژه‌ها در شهر عالیشهر ستودنی است و سطح خدمات عمومی در این شهر اعم از پارک‌های محلی، منطقه‌ایی، فضای آموزشی، مسجد، مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر فضاهای عمومی بسیار مطلوب است هر چند ممکن است کاستی‌های دیگر هم باشد ولی زیرساخت‌ها در شهر عالیشهر بوشهر شتاب گرفته است.

کد خبر: ۹۷٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha