۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
۳هزار و ۶۸۵ تن کالای اساسی توسط ناوگان حمل و نقل قزوین جابه‌جا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:

۳هزار و ۶۸۵ تن کالای اساسی توسط ناوگان حمل و نقل قزوین جابه‌جا شد

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: تاکنون سه هزار و ۶۸۵ تن کالای اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ه) توسط ناوگان حمل و نقل کالایی استان جابه‌جا شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  قزوین، جواد حق لطفی اظهار داشت: از نیمه خردادماه سال جاری تاکنون ۱۵۶دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا در استان قزوین جهت حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی به استان خوزستان اعزام شده‌ است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت تخلیه سریع بنادر و جلوگیری از دپوی کالا در آنها، اقدامات مختلفی در این راستا انجام و جلساتی نیز با شرکت‌های حمل و نقل استان برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین با اشاره به مشارکت شرکت‌های حمل و نقل در زمینه اعزام ناوگان به استان خوزستان، خواستار تداوم همکاری آنها جهت تسریع در این روند شد.

حق‌لطفی یادآور شد: روند اعزام ناوگان و تخلیه کالاهای اساسی از بنادر طی روزهای اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و در ادامه نیز تلاش داریم تا با همکاری صنوف حمل و نقل، این مساله تسریع پیدا کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در جا به جایی کالاهای مورد نیاز مردم قدردانی و تاکید کرد: انتقال کالاهای اساسی مردم آن هم در روزهای سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا یک جهاد بزرگ محسوب می‌شود و رانندگان ما نیز همچون سال‌های دفاع مقدس خالصانه و متعهدانه این کار را به انجام می‌رسانند.

کد خبر: ۹۷٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha