۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
صدور معاینه فنی برای ۶۵۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در خراسان جنوبی
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

صدور معاینه فنی برای ۶۵۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در خراسان جنوبی

بیرجند- اعتمادی مقدم،سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از صدور معاینه فنی برای ۶ هزار و ۵۲۶ دستگاه خودروی سنگین در استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 محمد اعتمادی مقدم  در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۴ مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین در استان  فعال است، اظهارکرد: ۸ هزار و ۴۹۳  دستگاه ماشین آلات سنگین در ۳ ماهه نخست امسال به این مراکز مراجعه کرده اند.

اعتمادی مقدم ادامه داد: تعداد دستگاه های مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان ۵ هزار و ۴۵  دستگاه خودرو توانسته اند در مرحله اول گواهی معاینه فنی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه هزار و ۴۸۱ خودرو نیز پس از رفع عیوب و نواقص موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شدند، افزود: یک هزار و ۹۶۷  خودرو در آزمون معاینه فنی موفق به اخذ گواهی معاینه فنی نشده اند.

وی  بیان داشت: بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو با مشارکت بین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، پلیس راهور، استانداری و محیط زیست و به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر انجام شده است.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها نظارت بر عملیات اجرایی و نحوه عملکرد مرکز و کنترل تجهیزات مربوطه از لحاظ استاندارد و کالیبراسیون دستگاهها و ارائه پیشنهادات جهت تسهیل، تسریع سطح خدمات به هموطنان ارائه می‌شود.

کد خبر: ۹۷٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha