۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
۱۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان ضبط شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان:

۱۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان ضبط شد

زنجان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: تعداد ۱۲۰ دستگاه ماینر قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش بازار به نقل از پلیس امنیت اقتصادی زنجان،یوسف اسماعیل زاده گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فعالیت غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در یک واحد معدنی غیرفعال شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ذیربط، ارزش این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شده از سوی پلیس بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورده شده است، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به خصوص فعالیت ماینرهای غیرمجاز و قاچاق، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

اسماعیل زاده تاکید کرد:  تعداد ۱۲۰ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

کد خبر: ۹۷٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha