۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
افزایش تقاضا برای اتومبیل های چینی در کویت

افزایش تقاضا برای اتومبیل های چینی در کویت

خودروهای چینی اخیرا توانسته اند بازارهای کویت را که در قبضه ماشین های لوکس است فتح کنند، به ویژه پس از تغییر اولویت های مصرف کنندگان کویتی و تمایلشان به خودروهای اقتصادی تر استقبال از برندهای چینی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش بازار به نقل از اسکای نیوز، بسیاری از آژانس های خودرو در کویت معتقدند که به طور کلی اوضاع اقتصادی و به ویژه افزایش قیمت بنزین در سالهای اخیر منجر به افزایش تقاضا برای گزینه هایی شده که هم مناسب سلیقه مشتری ها باشد و هم با تغییرات درآمدی و سطح زندگی و بودجه شان همخوانی داشته باشد.

به گفته این آژانس ها با ورود خودروهای چینی به بازار کویت فروش آن طی سه سال اخیر افزایش چشمگیری داشته به طوریکه ۵ درصد از سهم بازار کویت را به خود اختصاص داده و در رتبه پنجم قرار گرفته است.

این در حالی است که خودروهای ژاپنی ۵۳ درصد از بازار خودروی کویت را در اختیار گرفته و ماشین های آمریکایی ۱۹ درصد و سهم شرکت های کره ای و اروپایی در مجموع ۱۱ درصد است.

در همین راستا عمر القاضی مدیر عامل شرکت المطوع والقاضی می گوید: ضمانت خودروهای چینی به ۱۱ سال می رسد و همین باعث استقبال گسترده از آن شده است.

وی می افزاید: کسانی که ماشین های چینی خریده اند همچنان به آن افتخار می کنند و حتی برخی اقدام به خرید دو یا سه و چهار خودرو هم کرده اند.

بالا رفتن هزینه های زندگی در کویت باعث شده بخشی از مصرف کنندگان خودرو به سمت گزینه هایی بروند که نیاز روزانه شان را با قیمت قابل قبولی برطرف کند و برند تجاری در درجه دوم اهمیت قرار گرفته و برای همین ماشین های چینی با قیمتی بین ۳ هزار تا ۱۰ هزار دینار بازار خوبی پیدا کرده است.

کد خبر: ۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha