۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
لایحه حمایت از سهامداران خُرد به چکش کاری نیاز دارد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

لایحه حمایت از سهامداران خُرد به چکش کاری نیاز دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید لایحه حمایت از سهامداران خُرد باید در مجلس چکش کاری شود زیرا لایحه مذکور تنها به صدور مجوزها خلاصه شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره تقدیم لایحه حمایت از سهامداران خُرد به مجلس، گفت: این لایحه نواقص بسیاری دارد به طور مثال یکی از مشکلات لایحه حمایت از سهامداران خُرد، محدود بودن آن به صدور مجوزها است در واقع در لایحه مذکور به مسائل دیگری که کسب و کارها با آن درگیر هستند، توجهی نشده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه حمایت از سهامداران خُرد باید در مجلس چکش کاری شود تا با تصویب آن مشکلات پیش روی کسب و کارها کوچک رفع شده و رتبه ایران در رده بندی فضای کسب و کار جهان بهبود یابد.

وی با اشاره به مشکلات کسب و کارهای موجود در فضای مجازی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک یکی از موارد مهمی است که در کشور باید هرچه سریعتر اجرایی شود به این معنا که زمینه اتصال سایر وزارتخانه ها و دستگاه ها به این شبکه فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آمایش دقیق اطلاعات در کشور یکی از ضرورت‌ها است زیرا در موارد بسیاری به دلیل آمارهای ناصحیح و غلط تصمیم‌های نادرست و عجولانه اخذ می‌شود، اضافه کرد: یکی از مشکلات کسب و کارهای فضای مجازی تعریف نشدن استاندارد دقیق برای خدماتی است که آنها ارائه می‌کنند این امر از یک سو موجب ضرر و زیان صاحبان کسب و کارها و از سوی دیگر تضییع حقوق مصرف کنندگان می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: خلا قانونی، اجرایی نشدن دولت الکترونیک، نبود شرکت های واسط جهت شتابدهی کسب و کارهای کوچک را از جمله موانع پیش روی بهبود فضای کسب و کار در فضای مجازی دانست.

کد خبر: ۹٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha