۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
استرداد بلیط قطارهای مسافری آغاز شد/خاموشی سوت برخی قطارها به دلیل کاهش سفر
بازار خبر می دهد

استرداد بلیط قطارهای مسافری آغاز شد/خاموشی سوت برخی قطارها به دلیل کاهش سفر

کاهش چشمگیر سفرهای نوروزی با شیوع ویروس کرونا باعث شد تا برخی شرکتها که قبلا هم اعلام کرده بودند از امروز اقدام به استرداد بلیط قطار خواهند کرد، ترجیح دادند برخی قطارها را نیز در پایانه های خود نگه دارند و اقدام به حمل مسافر نکنند.

بازار-همانطور که دو هفته پیش محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود که به دستگاه‌های متولی راه‌ آهن ابلاغ شده است تا برای بازگرداندن هزینه بلیت مردم،‌ هزینه‌ای بابت لغو سفر دریافت نشود از امروز استرداد بلیط قطار از طریق شماره 1539 مهیا و این افراد می توانند هزینه خود را بعد از 48 ساعت دریافت کنند.

بنابراین گزارش؛ امکان استرداد بلیط از طریق شماره 1539 در حالی فراهم شده که این اقدام در راستای کاهش تردد شهری و رعایت بهداشت عمومی و با هماهنگی شرکت‌های سفیر و رجا انجام شده است.

مسافران شرکت‌های ریلی رجا و مجموعه سفیر می‌توانند از این طریق نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کرده و پس از 48 ساعت پول خود را دریافت کنند.

اما این روزها به دلیل عدم استقبال مسافران از سفرهای نوروزی و یا هر سفر دیگری باعث شده تا فروش بلیت قطار نیز کاهش چشمگیری پیدا کند و همین موضوع باعث حذف و خاموش شدن سوت قطارها شده است.

کد خبر: ۹٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha