۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال شهرستان گمیشان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان خبرداد؛

تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال شهرستان گمیشان

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان گلستان گفت: در سال جاری ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال در شهرستان گمیشان تخصیص داده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری گمیشان، محمد مهدی سلمان زاده درجمع مدیران و فرماندار شهرستان گمیشان، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام برای سال جاری ۴۵۰ فرصت شغلی در شهرستان گمیشان با استفاده از تسهیلات بنیاد برکت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در طرح بنیاد برکت متناسب با شرایط هر منطقه خواهد بود، افزود: با توجه به ساحلی بودن این منطقه بیشتر اعتبارات در زمینه پرورش ماهی درقفس، پرورش ماهی در استخر و همچنین دام سنگین و سبک، خیاطی، صنایع دستی و دیگر موارد تخصیص یافته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در ادامه یادآور شد: از اواسط سال ۹۸ تاکنون این ستاد ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات کم درصد به ۲۹۴ متقاضی گمیشانی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های این ستاد گفت: برای سال جاری سفر کاروان سلامت دام به منظور تکمیل زنجیره دامی، افزایش بهره وری، جلوگیری از خسارت و تلفات دامی را با هدف افزایش درآمدی خانواده ها انجام می شود.

سلمان زاده امداد رسانی در سیل، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، ساخت مدرسه و خانه های محروم، تجهیز خانه ورزشی و اعطای امکانات رایگان به کلزاکاران را از دیگر اقدامات انجام شده با همکاری ستاد اجرایی امام در شهرستان گمیشان برشمرد.

کد خبر: ۹۶٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha