۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
۶۵۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل فعالیت می‌کنند/ سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریالی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

۶۵۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل فعالیت می‌کنند/ سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریالی

اردبیل- اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی در سطح شهرک‌های صنعتی استان دارای پروانه بهره‌برداری هستند.

محمد اهلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۳۰۰ قرارداد منعقد شده با سرمایه‌گذاران تاکنون، بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده اند و مابقی قراردادها نیز در حال اجرای طرح صنعتی خود می‌باشند.

اهلی میزان سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی استان را بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال برشمرد و افزود: البته اگر این حجم از سرمایه گذاری‌ها را به قیمت روز محاسبه کنیم اعداد بسیار فراتر از این ارقام خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خاطر نشان کرد: علاوه بر واحدهای تولیدی، بیش از ۶۵۰ طرح صنعتی نیز در شهرک‌های صنعتی وجود دارند که این طرح‌ها از مرحله انعقاد قرارداد و دریافت زمین تا مرحله احداث ساختمان متفاوت می‌باشند که در صورت اجرای این طرح‌ها، امکان افزایش اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان به دو برابر ظرفیت کنونی وجود دارد.

اهلی از افزایش میل به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: با توجه به اعطای مشوقات سرمایه‌گذاری، شاهد افزایش روز افزون حضور متقاضیان در شهرک‌های صنعتی هستیم به نحوی که برای اولین بار در طول دوران تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی موفق به واگذاری بیش از ۶۷ هکتار زمین صنعتی در قالب ۱۸۸ قرارداد به سرمایه گذاران در سال ۹۹ شدیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان اردبیل در شهرک‌های صنعتی قرار دارند، افزود: به منظور رشد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، مشوق‌هایی برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود و تلاش می‌شود تا با تسهیل شرایط واگذاری حق بهره برداری زمین، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

کد خبر: ۹۶٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha