۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
۷۵ درصد جمعیت استان همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب است
معاون آبفای همدان:

۷۵ درصد جمعیت استان همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب است

همدان - بختیاری فر، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در حال حاضر جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهرهای استان همدان ۷۵ درصد است.

فرهاد بختیاری فر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در راستای ایجاد شبکه های جمع آوری فاضلاب در استان همدان گفت: در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق شهرهای استان همدان دارای زیرساخت‌های جمع آوری فاضلاب است و جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهرهای استان همدان ۷۵ درصد است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۹۵ درصد ساکنان حاشیه شهر همدان از سیستم جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند، اظهارداشت: درراستای خدمت رسانی به مشترکین روستایی نیز اقداماتی در حال انجام است که از آن جمله می توان به ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد اشاره کرد.

بختیاری فر با بیان اینکه مطالعات شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد به کلکتور فاضلاب شهرهمدان انجام شده است، عنوان کرد: براساس برآورد انجام شده به منظور اجرای بخشی از شبکه و خط انتقال طرح مذکور یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرارداد این پروژه در مرحله انعقاد با پیمانکار است.

وی همچنین توضیح داد: با اجرای این پروژه ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد ۹۹۵ خانوار؛ معادل سه هزار و ۷۰۲ نفر از جمعیت روستای مذکور از مزایای ایجاد شبکه و تاسیسات جمع آوری فاضلاب بهره مند خواهند شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین بیان کرد: در اجرای این پروژه ایجاد یک هزارو ۷۲۰ متر خط انتقال و هفت هزارو ۶۸۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در دستور کار است.

وی عنوان کرد:زمان بندی اجرا و اتمام پروژه یاد شده بسته به تامین اعتبار است.

کد خبر: ۹۶٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha