۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
مجلس به وزرای ضعیف رای نخواهد داد/ دولت قوی گره‌گشای مشکلات است
رئیس مجمع نمایندگان قزوین:

مجلس به وزرای ضعیف رای نخواهد داد/ دولت قوی گره‌گشای مشکلات است

قزوین- رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: برای تشکیل دولتی قوی باید وزرایی توانمند معرفی شوند و مجلس در راستای پاسخ به مطالبات مردم و گره‌گشایی از مشکلات کشور به وزرای ضعیف رای نخواهد داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان استان قزوین، لطف الله سیاهکلی گفت: از حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی تقدیر می کنم که علیرغم فشارهای رسانه ای دشمن نشان دادید بصیر، آگاه و با درک بالا هستید و دشمن را نا امید کردید و مردم جهان انگشت به دهان ماندند.

وی افزود: امروز رئیس جمهوری با رای شما مسئولیت پذیرفته که شعار« ایران قوی، دولت مردمی» را سرلوحه کار خود قرار داده و با روحیه مبارزه با رانت و فساد و عدالت محوری وارد میدان شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مردم بدانند دولت زمانی قدرت دارد که مجلسی قوی در کشور باشد و اگر مجلس بدون نگاه سیاسی به وزرای قوی رای دهد و آنها را انتخاب کتد می تواند به شکل گیری دولتی قوی کمک کند.

سیاهکلی افزود: برای پاسخ دادن به مطالبات مردم اعلام می کنیم مجلس در انتخاب وزرا مسامحه نمی کند و اگر افرادی ضعیف معرفی شوند حتما نمایندگان  مجلس محکم می ایستند و رای نمی دهند تا وزرای قوی معرفی شوند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات امروز کشور ناشی از وزرا و مدیران ضعیف است و دیگر نباید آزمون و خطا کنیم و با معرفی وزرای ضعیف سرمایه کشور را هدر دهیم لذا با همه احترامی که برای آقای رئیسی قائل هستیم انتظار داریم دولتی قوی و کارآمد تشکیل دهند تا مشکلات مردم حل شود.

کد خبر: ۹۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha