۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
اختصاص بودجه ۴۷ میلیارد تومانی به بخش آبرسانی دامغان
نماینده مردم دامغان در مجلس خبر داد؛

اختصاص بودجه ۴۷ میلیارد تومانی به بخش آبرسانی دامغان

دامغان- علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای طرح‌های آب رسانی روستایی و شهری دامغان طی سال جاری ۴۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مشکل آب رسانی به خصوص در روستاهای جنوب دامغان یکی از دغدغه ها و مطالبات مردم شهرستان دامغان است، تاکید کرد: طرح تامین آب شرب روستاهای جنوب دامغان واقع در مجتمع سر کویر منطقه کوه زر که جمعیت قابل توجهی هم دارد می تواند در کاهش دغدغه مردم و همچنین واحد های فرآوری سنگ های معدنی و تزئینی موثر باشد.

وی با بیان اینکه این منطقه مستعد سنگ های تزئینی است اما باید آب باشد تا جمعیت حفظ شود، تاکید کرد: طرح مجتمع سرکویر خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته اعتبار خواهد گرفت همچنین ما معتقد هستیتم که تاامین آب می تواند به کسب و کارها و مشاغل روستایی نیز کمک شایانی کند.

تامین آب شرب در شمال دامغان
نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه طرح ساخت مخزن یکهزار متر مکعبی شهر امیریه نیز یکی دیگر از طرح های آبفای دامغان برای سال ۱۴۰۰ است، ابراز داشت: این طرح نیز می تواند به ارتقای آبرسانی به این شهر و روستاهای آن کمک خوبی باشد.

علیزاده برمی با بیان اینکه این طرح ها بعلاوه طرح آبرسانی شرب به شهر کلاته رودبار و طرح تکمیل فاضلاب شهر کلاته رودبار و مخزن روستای برم به خوبی پیگیری شد و شاهد هستیم که ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان آبفا جذب صد درصدی اعتبارات و انجام این پروژه ها است.

وی با بیان اینکه مخزن یکهزار مترمکعبی شهر امیریه به منظور جلوگیری از مشکلات حوزه آب شرب ایجاد می‌شود، تاکید کرد: طرح آبرسانی روستای برم هم می تواند به استقرار جمعیت، ارتقای کسب و کار و مانایی مردم منجر شود.

کد خبر: ۹۶٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha