۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
ایمن سازی ۶ محور حادثه خیز در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راهداری زنجان:

ایمن سازی ۶ محور حادثه خیز در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه ۸۶ نقطه پر تصادف در استان شناسایی شده است، گفت: ایمن سازی شش محور حادثه خیز در استان به بهره برداری می‌رسد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو  با خبرنگار بازار به ایمن سازی جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۸۶ نقطه پر تصادف در استان شناسایی شده است.  

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته ۷۱ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان ایمن سازی شده است، اظهار کرد: نصب روشنایی، علایم و تابلوهای هشدار دهنده معابر برون‌شهری، تونل‌ها و همچنین ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب حفاظ ایمنی، تعریض، اصلاح هندسی راه‌ها  از جمله  اقدامات صورت گرفته برای آشکارسازی نقاط پر تصادف در جاده های زنجان است، گفت: طی سال جاری ۱۱ نقطه در قالب طرح دو ساله با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز به احداث تقاطع غیر هم‌سطح و ابنیه و تعریض محور دارد.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان  با بیان اینکه برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز در استان به اعتبارات زیادی نیاز است، گفت: در زمینه تأمین اعتبار مشکل داریم.

علی اکبری با بیان اینکه بیش از ۱۱ درصد از تصادفات در آزادراه زنجان به قزوین رخ می دهد، تأکید کرد: باید ایمن سازی این محور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.  

وی با بیان اینکه توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز باعث کاهش تصادفات در جاده‌های استان زنجان می‌شود، ابراز داشت: بهسازی نقاط  حادثه خیز برای تایید و ابلاغ اعتبار به تهران ارسال شده و در حال حاضر رفع حادثه‌خیز ۱۱ نقطه اساسی در دستور کار است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه ایمن سازی شش محور حادثه خیز در استان زنجان به بهره برداری می رسد،  تصریح کرد:  ایمن سازی نقاط تقاطع مرشون در جاده ترانزیت، تقاطع عمیدآباد، سه‌راهی طارم تا نیماور، تقاطع روستای قره‌بلاغ، خروجی زنجان – میانه و تقاطع جاده میانه امسال به بهره برداری می رسد.  

کد خبر: ۹۶٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha