۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
فعالیت ۵۳ مرکز خرید تضمینی گندم در استان همدان
رئیس سازمان جهادکشاورزی همدان خبر داد:

فعالیت ۵۳ مرکز خرید تضمینی گندم در استان همدان

همدان - رضوانی جلال، ریس سازمان جهادکشاورزی استان همدان بابیان اینکه برداشت گندم دیم و آبی از مزارع همدان آغاز شده، گفت: ۵۳ مرکز خرید گندم در استان همدان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

منصور رضوانی جلال در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آغاز برداشت گندم و جو از مزارع استان همدان مطرح کرد: هم اکنون برداشت گندم دیم و آبی نیز شروع و ۵۳ مرکز خرید گندم در استان همدان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت کوتاهی که از زمان برداشت می گذرد، نزدیک به هفت هزار تن خرید گندم صورت گرفته است، افزود: از این میزان مبلغی بیش از ۲۴ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده و در حال حاضر، پرداختی ها به کشاورزان به کمتر از یک هفته رسیده است.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان ادامه داد: امیدواریم با تحویل گندم به مراکز خرید از سوی کشاورزان بتوانیم امسال نسبت به خرید تضمینی در مراکز خرید با رشد خوبی همراه شویم.

رضوانی جلال با بیان اینکه در سال جاری همت بر این است که پرداختی های گندم به کشاورزان به موقع انجام گیرد، اضافه کرد: از سویی، برنامه ریزی شد تا افرادی که به شبکه خرید تضمینی گندم خود را تحویل می دهند، در خرید بذر و در تحویل نهاده در سال زراعی آینده با موفقیت بیشتری نسبت به کشت اقدام کنند.

وی خطاب به کشاورزان و فعالان در عرصه تولید گندم در استان همدان گفت: خواستاریم تا این افراد نسبت به تحویل گندم خود به شبکه های خرید تضمینی که در همه جای استان همدان چه به صورت مراکز و چه تشکل های خصوصی اقدام کنند تا بتوان در دریافت نهاده ها از مرکز با توجه به این خریدهای صورت گرفته در استان همدان نیز توفیقات مناسبی داشت.

کد خبر: ۹۶٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha