۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
تولید سالانه ۶۰ هزار دستگاه تلویزیون در منطقه اقتصادی بوشهر
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد

تولید سالانه ۶۰ هزار دستگاه تلویزیون در منطقه اقتصادی بوشهر

بوشهر- نامور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از تولید سالانه ۶۰ هزار دستگاه تلویزیون و سینمای خانگی در بوشهر خبر داد.

حسین نامور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به تبدیل شدن بوشهر به منطقه آزاد، شاهد رونق و رشد اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر خواهیم بود و عملا این منطقه ویژه به منطقه آزاد تبدیل می‌شود که امیدوارم نتایج خوبی در بر داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر فعال هستند و زمینه اشتغال جوانان متخصص بومی را فراهم آورده که با راه‌اندازی واحدهای جدید شاهد افزایش میزان اشتغال نیز خواهیم بود که انتظار داریم در سال جاری میزان اشتغال از ۲ هزار نفر به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یاید.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی کارخانه تولید تلویزیون و سینمای خانگی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر موجبات ایجاد حدود ۲۰۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم شده که این مهم در سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نشانه ارزشمندی برای تحقق شعار سال در این منطقه است.

نامور ابراز داشت: برای راه‌اندازی این کارخانه بزرگ تولیدی بیش از ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده و حدود ۸۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از تولید سالانه ۶۰ هزار دستگاه تلویزیون و سینمای خانگی در بوشهر خبر داد و گفت: در این کارخانه تولیدی، سالانه بیش از ۴۰ هزار دستگاه تلویزون و همچنین حدود ۲۰ هزار محصولات دیگر از جمله سینمای خانگی تولید می‌شود.

کد خبر: ۹۶٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha