۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
صادرات ۲ میلیارد دلاری کالاهای غیر نفتی از استان بوشهر
در سه ماه نخست امسال محقق شد

صادرات ۲ میلیارد دلاری کالاهای غیر نفتی از استان بوشهر

بوشهر- زرین‌فر معاون استاندار بوشهر از صادرات ۲ میلیارد دلاری کالاهای غیر نفتی از استان بوشهر در سه ماه نخست امسال خبر داد.

سعید زرین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه اقتصاد و به ویژه اقتصاد دریامحور دارای ظرفیت‌های بالایی است و استفاده از این ظرفیت‌ها، موجبات ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشتی خانوارها می‌شود.

وی افزود: در راستای رشد و رونق تولید و رواج اقتصادی در یکسال اخیر اقدامات موثری در سطح استان انجام گرفته که البته با نتایج خوبی نیز همراه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رشد و افزایش صادرات غیر نفتی در استان بوشهر در یکسال اخیر علیرغم مشکلات کرونا و تحریم‌های ظالمانه، محقق شده و امیدواریم در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، بیش از گذشته برای بهبود و رونق تولید اهتمام ورزیم.

زرین‌فر از صادرات ۲ میلیارد دلاری صادرات غیر نفتی در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۶ میلیون تن کالای غیر نفتی از گمرکات استان بوشهر صادر شده که بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰ میلون دلار ارزش صادرات نفتی استان از ابتدای سال تا پایان خردادماه است.

وی گفت: بیشترین صادرات از گمرکات استان بوشهر به کشور چین و امارات و پاکستان بوده و همچنین صادرات از استان بوشهر به کشورهای برزیل و ترکیه و هندوستان و افغانستان و قطر و تایوان صورت گرفته است.

زرین‌فر افزود: امیدوارم با بهبود تولیدات و افزایش کمی و کیفی تولیدات استان بوشهر، شاهد افزایش صادرات و بهبود وضعیت معیشتی خانوارها باشیم.

کد خبر: ۹۶٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha