۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
افزایش ایمنی انواع سیم و کابل

افزایش ایمنی انواع سیم و کابل

سینی کابل به شکل توری، مشبک، ساده و گالوانیزه تولید می شوند و اغلب از جنس استیل با روکش گالوانیزه و پلاستیک هستند.

به گزارش بازار، امروزه با تولید انواع سینی کابل و مشاهده کاربرد گسترده آن در صنعت می توان پروژه‌های با کیفیت تر و منظم تری ارائه داد. سینی کابل و کاربرد گسترده آن در صنعت باعث شده است افراد زیادی به دنبال انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل‌های آن باشند. از مهم ترین کاربردهای آن در صنعت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- پروژه های سیم کشی

- سیستم های توزیع برق در مناطق مختلف

- سیستم های مخابراتی

- سیستم‌های کنترل قدرت  

از سینی کابل برای موارد مختلفی در صنعت و ساختمان سازی استفاده می شود.

سینی کابل به شکل توری، مشبک، ساده و گالوانیزه تولید می شوند و اغلب از جنس استیل با روکش گالوانیزه و پلاستیک هستند. در صنایع مختلف با توجه به نوع کار و نیازهای محیط پروژه انتخاب می شوند و هر این محصولات دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی می باشند و به صورت اختصاصی نیر برای افراد تهیه و تولید می شود.

‌استفاده از سینی کابل برای سیم کشی و کابل کشی در صنعت و ساختمان سازی
سینی کابل از جمله تجهیزاتی است که در صنعت سیم و کابل استفاده می شود. سینی کابل دارای انواع مختلفی است و در برندهای مختلف تهیه و تولید شده است. سینی کابل در ابعاد و اندازه‌های متنوع با اتصالات تولید می شوند و برای هر پروژه‌ای قابل استفاده است.

اغلب در صنعت برق نقش نظم دهنده و حفاظت کننده سیم و کابل را بر عهده دارد اما در بخش‌های مختلف نقش ایمنی و حفاظت از کاربران را هم بر عهده داشته است. سینی‌کابل برای موارد مختلف زیر استفاده می شود:

- نگهداری و حفاظت از انواع سیم و کابل

- عیب یابی سریع تر

- توسعه و گسترش بهتر

- هزینه کم و مقرون به صرفه

- ایمنی و افزایش امنیت محیط و کاربران

با توجه به ویژگی‌های فوق استفاده از سینی کابل برای سیم کشی‌ها مقرون به صرفه است و از علل محبوبیت آن‌ها محسوب می شود. استفاده از سینی کابل در صنعت محدودیت ندارد و در محیط‌های مختلف با توجه به شرایط محیطی قابل انتخاب هستند. آن‌ها ضد رطوبت و ضد نویز هستند. برخی دارای پوشش و درب هستند و می توانند از ورود و نفوذ گرد و غبار به سیم و کابل جلوگیری کنند. از این رو در صنعت استفاده گسترده ای داشته و به مرور زمان استفاده از این محصول نیز اضافه می شود.

افزایش ایمنی انواع سیم و کابل

کاربرد گسترده سینی کابل و اتصالات

سینی کابل با توجه به تنوع بالا از نظر کیفیت ساخت، نحوه ساخت، نوع ساختار، جنس مواد اولیه کاربردهای مختلفی دارند. این سینی‌ها برای موارد زیر استفاده می شوند:

- نظم و ایجاد محافظ برای سیم و کابل

- نگهداری و مراقبت از سیم و کابل

- افزایش کیفیت و کاهش هزینه های تعمیرات

- کاهش خسارات ناشی از وقوع حادثه

- بهبود پیکربندی و توسعه آسان

- نصب و پیاده سازی سریع

عمده ترین کاربردهایی که دارد در صنایع زیر است:

- تهیه و تولید تابلو برق

- تهیه و مونتاژ تجهیزات برقی

- تهیه و توزیع سیستم های نیرو

- سیستم های بار و جریان الکتریکی

- سیستم های مخابراتی

- صنعت نفت و پتروشیمی

- صنعت برق و خودرو

- کارخانه ها و کارگاه‌های تولیدی

با ظهور این محصول چه تغییراتی در صنعت پیش امد؟
تا قبل از وقوع و تولید سینی کابل، افراد زیادی همواره به دنبال روشی برای نگهداری از سیم و کابل و برقراری نظم در استفاده از آن‌ها بودند. به همین دلیل روش‌های گوناگونی را اجرا می کردند. در دهه ۷۰ تا ۸۰ در چین اولین نسل سینی‌های کابل تهیه و تولید شدند. در نهایت به تدریج با توسعه صنایع شیمیایی و صنایع برق، صنایع سبک، برق، متالورژی مدل‌های پیشرفته تری روانه بازار شد. تا قبل از ظهور این محصول مشکلات زیر به وفور پیش می آمد:

- اتصالی سیم و کابل

- ایجاد گره و درهم رفتگی سیم و کابل

- کاهش نظم و افزایش صدمات ناشی از گیر کردن اشیا به سیم و کابل

- خورده شدن توسط جانوران موذی

- افزایش رطوبت و نفوذ گرد و خاک و باران به سیم و کابل

- افزایش نویز

زمانی که این محصول اختراع شد با توجه به مزایا و ویژگی‌های مثبتی که داشت مورد استقبال افراد قرار گرفت. رفته رفته با بهبود تولیدات و ارتقا این محصول کاربرد گسترده تر آن را مشاهده کردیم.

هم اکنون با رشد سالانه صنعت‌های مختلف استفاده از سینی کابل روز به روز اهمیت بیشتری می یابد. این محصول توانست تغییرات زیر را در صنایع ایجاد کند:

- عیب یابی و ارائه سولوشن سریع تر

- کاهش اتلافی زمان

- افزایش ایمنی

- کاهش آسیب رسیدن به بدنه سیم و کابل

- افزایش طول عمر سیم و کابل

- افزایش تهویه

افزایش ایمنی انواع سیم و کابل

با این اوصاف عمده ترین تغییری که در صنایع به وجود آمد نگهداری دقیق تر و حفظ امنیت سیم و کابل و کاربران بود. در حال حاضر شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیاری از سینی کابل استفاده می کنند و شاهد کاهش خسارات ناشی از اتصال کوتاه یا گرم شدن سریع سیم و کابل ها و در نهایت اتصالی آنها نیستیم.

خرید سینی کابل و اتصالات

فروشگاه سینی آزمون و تک سینی کابل به عنوان فروشگاه‌های معتبر فروشنده انواع سینی کابل و نردبان کابل و اتصالات آنها در بازار لاله زار تهران در حال ارائه خدمات و فروش انواع این محصولات در ابعاد و اندازه‌های مختلف با اتصالات آنها می باشد.

بهترین قیمت و کیفیت را در فروشگاه‌های نام برده می توانید تهیه کنید و برای خرید این محصولات کافی است با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

کد خبر: ۹۶٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha