۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه در صنایع قزوین به کار گرفته شده است
رئیس صمت قزوین:

۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه در صنایع قزوین به کار گرفته شده است

قزوین- افضلی، رئیس صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۶۱۶ واحد صنعتی در قزوین با سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۷۹ میلیارد تومان در حال فعالیت هستند.

عزیزالله افضلی در گفت و گو با خبرنگار بازار قزوین اظهار داشت: استان قزوین به دلیل پیشینه قوی در حوزه صنعت و فعالیت واحدهای صنعتی امروز دارای زیرساخت های اساسی برای فعالیت تولیدکنندگان است که در کنار این زیرساخت ها و وجود شهرک های صنعتی و واحدهای صنعتی بزرگ همراهی مسئولین استانی در حمایت از تولید بسیار اثربخش است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۶۱۶ پروانه بهره برداری صنعتی در استان قزوین صادر شده است و این واحد ها با ۱۵۴ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال سرمایه در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: با فعالیت این واحدهای صنعتی برای ۱۵۳ هزار و ۳۱۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم  ایجاد شده است و هزاران شغل غیر مستقیم و واسطه ای در کنار این واحدهای صنعتی ایجاد شده است.

افضلی گفت: صنایع استان قزوین اگر چه در سالهای گذشته مشکلات متعددی را پشت سر گذاشتند و حتی برخی از صنایع دچار مشکلاتی شدند اما امروز با بسیج همگانی مسئولین و مدیران استانی برای رفع مشکلات این واحدها مواجه هستیم و در حد توان برای مانع زدایی از مسیر تولید و حمایت و پشتیبانی از تولیدکننده پای کار ایستاده ایم.

وی در پایان عنوان کرد: واحدهای تولیدی استان قزوین سرمایه های ارزشمند و پیشینه اقتصادی و تولیدی این استان محسوب می شوند و از این رو خود را موظف به حمایت از فعالین این بخش می دانیم.

کد خبر: ۹۶٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha