۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
«برانکو هیبرید» وارد مرحله تست شد
فورد در تلاش برای توسعه بازار

«برانکو هیبرید» وارد مرحله تست شد

به تازگی تصاویری از مراحل تست میدانی فورود برانکو هیبریدی منتشر شده و احتمالا این محصول در سال ۲۰۲۲ به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

بازار؛ گروه خودرو: پیشتر زمزمه‌های از ورود برانکو هیبرید به بازار شنیده می‌شد، ریشه این زمزمه نیز به اعلام مدیرعامل سابق فورد جیم هاکت مربوط می‌شود. در سال ۲۰۱۹  جیم هاکت در یک نشست خبری اعلام کرد که فورد برای توسعه بازار هدف، به دنبال تولید محصول هیبریدی برای افزایش سهم بازار است.
باتوجه به تصاویر انتشار یافته در زیر کاپوت خودرو کابل‌های نارنجی و ضخیم دیده می‌شود که نشان از تولید اولین مدل هیبریدی برانکو است. از سوی تصاویری در مورد طرح جدید این خودرو برای نمونه هیبریدی نیز البته با پوشش‌های استتاری منتشر شده است. در این تصاویر آنچه که بیشتر از همه خودنمایی می‌کند، لاستیک‌های برانکو هیبریدی است. برانکو هیبرید مجهز به لاستیک‌های باریک جهت کاهش اتلاف انرژی و عدم اصطکاک دیده می‌شود.

آنطور که پیش بینی می‌شود احتمالا برای برانکو هیبریدی از یک پیشرانه شش سیلندر با آرایش وی شکل با حجم سه لیتر است. فورد مانند همیشه برای این پیشرانه از یک توربوشارژر دو قلو استفاده خواهد کرد. گفتنی است که شایعات حاکی از پلاگین بودن نسخه هیبرید برانکو دارند.
آنطور که در تصاویر مشهود بوده است، روی سقف این خودرو تعدادی پنل خورشیدی نصب شده تا میزان شارژ الکتریکی  خودرو را افزایش دهد تا قدرت برد حرکتی خودرو افزایش یابد. از سوی پلاگین هیبرید بودن نیز قدرت شارژ خودرو را افزایش داده و سبب تسریع در فرآیند شارژ خواهد شد.
هرچند تاکنون گروه خودروسازی فورد نسبت به مطالب و تصاویر انتشار یافته واکنشی نشان نداده است، اما آن طور که به وضوخ قابل مشاهده است، برنکو هیبرید تا سال ۲۰۲۲ به بازارهای جهانی راه خواهد یافت. براین اساس باید منتظر بود و دید که در سال ۲۰۲۲ فورد چه خودرویی با چه ویژگی‌های به بازار عرضه خواهد کرد.
همچنین باید ذکر کرد، اگر مشکل جهانی تراشه‌ها وجود نداشت، احتمالا فورد در سال جاری اقدام به عرضه محصول هیبرید برنکو به بازار می‌کرد.

کد خبر: ۹۶٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha