۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
رمز ۷۰۰ فقره کارت هوشمند سوخت در زنجان حذف شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

رمز ۷۰۰ فقره کارت هوشمند سوخت در زنجان حذف شد

زنجان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان از حذف رمز ۷۰۰ فقره کارت هوشمند سوخت طی سه ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت زنجان، حمید حبیبی از حذف رمز ۷۰۰ فقره کارت هوشمند سوخت طی سه ماه نخست سال جاری در استان زنجان خبر داد و گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی در راستای تأمین و توزیع به موقع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف مصرف به عنوان رسالت اصلی شرکت، نظارت بر انجام مطلوب ارائه خدمات کارت هوشمند سوخت به مراجعین با جدیت تمام انجام می‌شود. 

وی اظهار کرد: طی سه ماه سالجاری هم برای بیش از ۹هزار نفر درباره مسائل مربوط به کارت هوشمند سوخت از قبیل نحوه درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت، کارت‌های جامانده در جایگاه، اطلاعات مربوط به سهمیه خودروها و مسائل مربوطه، راهنمایی لازم توسط کارشناسان منطقه انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: تعداد ۱۵ باب دفتر خدمات پلیس +۱۰ نیز در سطح استان آماده ارائه سایر خدمات کارت هوشمند سوخت نظیر اعلام مفقودی و درخواست کارت سوخت المثنی، استعلام، پیگیری و مسائل مربوط به آن هستند.

حبیبی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه سؤال، شکایت و انتقاد خود در مورد کارت هوشمند سوخت را از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان به شماره تماس ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر: ۹۶٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha