۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
کرایه برخی از واحدهای صنفی موقوفه در سیستان و بلوچستان بخشیده شد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

کرایه برخی از واحدهای صنفی موقوفه در سیستان و بلوچستان بخشیده شد

زاهدان - نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به اختیارات موجود اجاره بهای واحدهای صنفی موقوفه ای که زیر نظر دفتر امام جمعه زاهدان است، برای ماه‌های اسفند و فروردین بخشیده شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار با جمعی از صاحبان واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان که اجاره بهای واحدهای خود را به مستاجران بخشیدند، اظهار داشت: این اقدام در بخشش اجاره بها، الگویی خوب بود و ما نیز با توجه به اختیارات موجود اجاره بهای واحدهای صنفی موقوفات که تحت نظر مجموعه نمایندگی ولی فقیه و دفتر امام جمعه زاهدان است را برای ماه‌های اسفند و فروردین بخشیدیم و امیدواریم که این بلا زودتر از سر مردم ما کم شود.

وی با بیان اینکه زمانی که خبر اقدام شما عزیزان را شنیدم بسیار خوشحال شده و برای شما دعای خیر کردم، افزود: این اقدام شما نشان از روح بلند و اعتقادتان به خداوند دارد که این روحیات در جامعه برای ما خوشحالی به بار می‌آورد و موجب رضایت خداوند هم می‌شود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: همانند دانیال شه بخش ورزشکار این استان که به المپیک راه یافت و روحیه امید را در چند روز اخیر بوجود آورد این اقدام شما نیز قهرمانانه و موجب شادی شد.

آیت الله محامی تصریح کرد: این اقدام باید موجب به وجود آمدن الگویی در جامعه شود که به فکر همنوع بودن و کمک به یکدیگر را رواج دهد.

وی بیان کرد: این بلا امتحانی برای همه مردم است و هرکس در حد خود امتحانی را پس می‌دهد و دعا می‌کنیم خداوند متعال بر مال و جان شما عزیزان توفیق بیشتر عنایت کند.

رئیس خانه اصناف مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ما در سطح استان ۴۵ هزار واحد صنفی داریم که بالغ بر ۶۰ درصد مستاجر بوده و با اقدام این عزیزان در بخشش اجاره بها به این افراد کمک بسیاری شده و بار بزرگی از دوش کسبه ما برداشته است.

سیدعلی میرحسینی افزود: امیدواریم ما در این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده و با وجود عزیزانی همچون افرادی که اجاره بها را بخشیدند بتوانیم کمکی به قشر کسبه خود کنیم.

وی تاکید کرد: شرایط کنونی دنیای ما به این شکل در آمده که نیازمند همراهی همه مردم و یاری رساندن به یکدیگر شده است.

کد خبر: ۹٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha