۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
شرکت های صاحب ژنراتور یاری می کنند تا اداره برق نیاز مصرفی را تامین کند
انتقاد صنعتگران از قطع شدن برق تولیدی ها

شرکت های صاحب ژنراتور یاری می کنند تا اداره برق نیاز مصرفی را تامین کند

ساوه- معاون وزیر کشور در سفر به استان مرکزی گفت: آن دسته از صنایعی که دارای دیزل ژنراتور هستند در زمان اتصال شبکه برق و غیرفعال بودن ژنراتور، آنها را به شبکه متصل و به شبکه برق رسانی کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار بابک دین پرست در خصوص هدف از سفر به استان مرکزی و شهرستان های ساوه و زرندیه، گفت: به طور مرتب به همه استان های کشور از جمله مرکزی سفر دارم و امروز عصر هم جلسه مشترک ستادهای اقتصاد مقاومتی و تسهیل را در استانداری برگزار می کنیم و از چند واحد تولیدی مانند فولاد دشتستان در زرندیه و آرمکو در ساوه بازدید داشتم.

وی اظهار کرد: واحدهای مورد بازدید دارای مشکلات عمده ای از قبیل افزایش میزان سهمیه مواد اولیه دارند که به نظر می رسد طبق ضوابط و مقررات امکان افزایش سهمیه کنونی وجود دارد و این موضوع از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری خواهد شد.

دین پرست افزود: مشکل قطعی برق که مشمول بسیاری از وحدهای تولیدی کشور است نیز از دیگر موارد مطرح شده از سوی صاحبان صنایع مورد بازدید است که در زرندیه قرار بر این شد که سهمیه قطعی برقی که به صورت توافقی میان مدیران صنایع و برق منطقه ای تعیین شده است با تعامل پیگیری شود از جمله آن دسته از صنایعی که دارای دیزل ژنراتور هستند در زمان اتصال شبکه برق که این دستگاههای غیرفعال است، آنها را به شبکه متصل کنند و به شبکه برق رسانی کمک کنند و به تناسب آن هم تلاش خواهیم کرد که از میزان زمان قطعی برق بکاهیم.

وی در مورد مشکلات یکی از واحدهای تولیدی شهر صنعتی کاوه که در زمینه تولید انواع رادیاتور اتومبیل فعالیت می کند، گفت: در گزارشی که از سوی استانداری مرکزی در این خصوص به ما رسیده است مواردی از قبیل تامین سرمایه در گردش، تامین مواد اولیه و همچنین موضوع اختلاف نرخ ارز بیان شده است که آنها را پیگیری می کنیم و تا حد امکان نسبت به رفع این مشکلات اقدام می کنیم.

وی همچنین بازدید از سه واحد تولیدی در اراک را از دیگر برنامه های خود در سفر به استان مرکزی برشمرد و گفت: حاصل این بازدیدها و موارد مطرح شده را در نشست عصر امروز مشترک ستادهای اقتصاد مقاومتی و تسهیل که در استانداری برگزار می شود، پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر: ۹۶٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha