۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
تشکیل ۷۵ مورد پرونده تخلف برای واحدهای صنفی گلستان
معاون بازرسی صمت گلستان خبر داد؛

تشکیل ۷۵ مورد پرونده تخلف برای واحدهای صنفی گلستان

گرگان- معاون بازرسی، سازمان صمت استان گلستان، گفت: در یک ماه گذشته ۷۵ مورد پرونده تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و دیگر موارد برای واحدهای صنفی گلستان تشکیل شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: ۴۱۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی و بنگاه های اقتصادی بصورت گشت مشترک در سطح استان طی خرداد ماه سال جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است، افزود: تعداد ۷۵مورد پرونده تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و دیگر موارد به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۸۹۴ ریال تشکیل شده است.

اصغری بیان کرد: در گشت‌های مشترک بازرسی کالاهای اساسی و ضروری از قبیل آرد و نان، مواد غذایی، پوشاک، تجهیزات پزشکی و دارو، ماسک و محلول ضدعفونی، لاستیک، روغن، لوازم یدکی خودرو، میوه و تره‌بار، نهاده‌های دامی، سموم و کود کشاورزی، گوشت و فرآورده‌های لبنی، مرغ، دخانیات، گاز مایع مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف، تشکیل پرونده و سپس برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

کد خبر: ۹۶٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha