۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
بهره‌مندی یک هزار و ۳۷۹ روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل خبر داد؛

بهره‌مندی یک هزار و ۳۷۹ روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی

اردبیل- اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل با اشاره به بهره‌مندی یک هزار و ۳۷۹ روستای استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: در همین راستا پروژه‌ گازرسانی به ۱۲۱ روستای استان نیز در دست اقدام است.

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان اردبیل به دلیل عدم تمرکز روستاهای آن و همچنین شرایط آب و هوایی خاص از لحاظ گازرسانی و شبکه‌گذاری جزو استان‌های سخت محسوب می‌شود، ولی با همت و تلاش کارکنان، پیمانکاران و کارگران صنعت گاز تا بحال تعداد یک هزار و ۳۷۹ روستای استان با ضریب نفوذ بیش از ۹۶ درصدی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر پروژه‌های گازرسانی به ۱۲۱ روستای استان نیز در دست اقدام می‌باشد که با بهره‌مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل در ادامه، فعالیت شرکت گاز استان در حوزه گازرسانی به صنایع را نیز چشمگیر توصیف و بیان کرد: هم اکنون تعداد یک هزار و ۵۰۸ واحد صنعتی عمده و جزء در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که این اقدام مهم علاوه بر سهولت دسترسی به انرژی پاک توسط صنایع؛ با جایگزینی سوخت‌های فسیلی نیز به عنوان یکی از اقدامات زیست محیطی تلقی می‌شود.

اسماعیلی به نقش گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل نیز گریزی زد و گفت: جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های فسیلی در صنعت حمل و نقل نیز طی سال‌های اخیر با روند رو به رشدی مواجه بوده که در این حوزه نیز شرکت گاز استان با ارایه خدمات به جایگاه‌های CNG موجود عملکرد موفقی را داشته است و هم اکنون ۶۹ جایگاه CNG در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

این مقام مسئول تسهیل و تسریع در ارائه خدمات با کیفیت مطلوب را جزو اهداف شرکت گاز استان برشمرد و گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارایه خدمات با کیفیت در حال حاضر اکثریت خدمات ارایه شده به مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیکی و در کوتاهترین زمان قابل ارایه می‌باشد که از آن جمله می‌توان به نمایش لیست قبوض، نمایش لیست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل، درج کد ملی، اصلاح مبلغ قبض، درخواست تست کنتور اشاره کرد.

وی در پایان با اعلام این نکته که توسعه شبکه‌های گازرسانی در سطح استان هم اکنون رو به اتمام است، ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات را جزو برنامه‌های شرکت گاز استان برشمرد و گفت: مشترکین گاز طبیعی در استان می‌توانند خدمات غیر حضوری خود را از قسمت میز خدمت الکترونیکی در وبسایت این شرکت به نشانی WWW.NIGC-AR.IR و یا از طریق دانلود و نصب نرم افزار خدمات آنلاین مشترکین _تحت موبایل_ شرکت گاز استان از طریق لینک http://nigc-ar.ir/app از خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۹۶٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha