۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کاستی ها و نواقصی در مدیریت بازار آذربایجان شرقی وجود دارد
استاندار آذربایجان شرقی:

کاستی ها و نواقصی در مدیریت بازار آذربایجان شرقی وجود دارد

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت فعالیت مراکز توزیع کالاهای اساسی در استان گفت: کاستی ها و نواقصی در مدیریت بازار آذربایجان شرقی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد افزود: مردم باید درخصوص تأمین کالاهای اساسی اطمینان خاطر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در سطح استان نداریم، ادامه داد: دستگاه‌های مسئول باید در تأمین نیازمندی‌های مردم در روزهای پایانی سال و نظارت بر تولید و توزیع این اقلام جدیت داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تعطیلی مراکز توزیع کالاهای اساسی درست نیست، گفت: مراکز توزیع کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال باید با تمام توان فعالیت کنند تا مردم در تأمین نیازمندی‌های خود دچار مشکل نشوند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در تولید ماسک و دیگر اقلام ضدعفونی نیز باید تمام تدابیر لازم اتخاذ شود، افزود: کمیته اقتصادی با اتخاذ تدابیر لازم تلاش کند تا این اقلام به شکل کارآمد در شبکه توزیع عرضه شود. رسانه ها نیز باید در این خصوص تمام تلاش خود را برای مخابره اخبار صحیح و امیدبخش در سطح جامعه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت ها در آستانه عید افزایش یابد به تثبیت قیمت بسیاری از کالاهای اساسی در بازار استان اشاره داشت و گفت: آذربایجان شرقی در جذب سهمیه‌های مربوط به کالاهای اساسی موفق عمل کرده است.

کد خبر: ۹٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha