۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
احداث ۲ واحد صنعتی تولید کاغذ فلوتینگ در همدان
رئیس سازمان صمت همدان خبر داد:

احداث ۲ واحد صنعتی تولید کاغذ فلوتینگ در همدان

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از احداث ۲ واحد صنعتی تولید کاغذ فلوتینگ در همدان خبر داد و گفت: این واحدها در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسمی می رسد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان؛ حمیدرضا متین اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی و صنعتی صادر شد که رشد مجوز تاسیس صنایع در قیاس با ۴۲ سال گذشته در استان همدان بی نظیر بوده است.

متین عنوان کرد: تا پایان سال بخشی از واحدهای تازه تاسیس وارد چرخه تولید می شود که تولیدات منحصر بفردی در کشور دارند که می توان به تولید خمیر الکترود اشاره کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از احداث دو واحد صنعتی تولید کاغذ فلوتینگ خبر داد و گفت: این واحدها در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسمی می رسد.

وی همچنین به تولید سنگ برش برای نخستین بار در استان همدان اشاره کرد و افزود: این واحد تولیدی مجهز به ماشین آلات و دستگاه های مخصوص و دانش روز است و مرداد امسال بهره برداری می شود.

وی به پیشرفتهای تویسرکان در زمینه داروسازی نیز اشاره کرد و گفت: سه شرکت در این منطقه فعالیت دارد که طرح توسعه‌ شرکت فاران شیمی گام بلندی در راستای تولید دارو و رفع نیازهای کشور به شمار می رود.

کد خبر: ۹۶٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha