۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
عمده آب شرب قزوین از منابع زیرزمینی تامین می شود
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین:

عمده آب شرب قزوین از منابع زیرزمینی تامین می شود

قزوین- ملکی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر عمده آب شرب قزوین از منابع زیرزمینی تامین می شود.

یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگار بازار بیان کرد: از مهم ترین تلاش ها برای مدیریت منابع آب در چند سال گذشته می توان به تغییر نگرش در خصوص تامین آب شرب مورد نیاز شهرها اشاره کرد، چراکه تامین آب شرب از منابع زیرزمینی در شرایط کم آبی و کاهش سطح آب در سفره های زیرزمینی پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: تامین آب از منابع سطحی از مهم ترین راهکارها برای مدیریت منابع آبی است که در این خصوص برای تامین آب شرب ۸۰ درصد از جمعیت استان قزوین انتقال آب از سد طالقان در دستور کار قرار گرفته است و از این رو در تلاشیم تا با تامین منابع آبی این پروژه عظیم را در استان به اجرا برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین تصریح کرد: پروژه انتقال آب از سد طالقان به قزوین برای تامین آب شرب در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین طرح های انتقال آب شرب ایران است.

ملکی گفت: در حال حاضر به دلیل اولویت تامین آب شرب شهرستان آبیک این پروژه به صورت جداگانه و در سه شیفت کاری پیگیری می شود، تا بتوانیم تا پایان تابستان امسال از این پروژه بهره برداری کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد لوله های مورد نیاز این پروژه خریداری شده است اما به دلیل سنگلاخی بودن مسیر و حساسیت ویژه راه قدری روند اجرای آن با مشکل مواجه شده است.

کد خبر: ۹۶٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha