۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
امضای تفاهم‌نامه تبدیل خودروهای بنزینی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دوگانه‌سوز

امضای تفاهم‌نامه تبدیل خودروهای بنزینی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دوگانه‌سوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی پخش و بانک تجارت پیرامون تبدیل خودروهای بنزینی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری به دوگانه‌سوز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، کرامت ویس‌کرمی در آیین امضای این تفاهم‌نامه ضمن تشکر از همکاری بانک تجارت با حوزه مالی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تمامی نقاط کشور گفت: به‌منظور دوگانه‌سوز کردن تعداد یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو بنزینی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری اعم از وانت، ون و تاکسی بر مبنای مصوبه شورای اقتصاد کشور، تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و بانک تجارت امضا شد.  

وی افزود: با اجرای کامل طرح فوق، حداقل صرفه‌جویی در مصرف بنزین، روزانه تا میزان ۱۱ میلیون لیتر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یادآور شد: تفاهم‌نامه دیگری هم پیش از این با بانک تجارت پیرامون نوسازی نفتکش‌های جاده‌پیما داشتیم که بنا بود برای تعداد ۶ هزار دستگاه نفتکش جاده‌پیما، نوسازی انجام شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شده، اظهار امیدواری کرد: بحث نوسازی هم که ضریب ایمنی حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی را در جاده‌های کشور و در کل مسیرهای مواصلاتی بالا می‌برد، طبق برنامه انجام شود.

مدیرعامل بانک تجارت نیز گفت: امیدواریم بتوانیم رضایت مجموعه‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و نیز افراد معرفی‌شده به بانک به‌عنوان تسهیلات‌گیرنده را جلب کنیم و این تفاهم‌نامه زمینه‌ای برای همکاری‌های بیشتر بانک تجارت با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران باشد.

کد خبر: ۹٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha