۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
مشکل تأمین اعتبار کارخانه فروسیلیس نهاوند برطرف شد
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

مشکل تأمین اعتبار کارخانه فروسیلیس نهاوند برطرف شد

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل تأمین اعتبار کارخانه فروسیلیس نهاوند خبر داد و گفت: طی موافقت با بانک صادرات تسهیلات مورد نیاز به این واحد صنعتی بزرگ پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس، علیرضا شهبازی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکل کارخانه فروسیلیس آلیاژی نهاوند با دستور مستقیم مدیرعامل بانک صادرات حل شد.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال زایی این کارخانه به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم ۲۵۰ نفر است، اضافه کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی از چهار سال پیش به‌ دلیل کمبود اعتبار و تسهیلات راکد مانده بود.

شهبازی ادامه داد: همچنین در راستای رفع موانع بهسازی و توسعه زیرساخت‌های محورهای نهاوند با وزیر راه و معاون وی دیدار کردیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: پیرو مراجعات اهالی روستاها، شوراها و دهیاری‌های شهرستان و درخواست آن‌ها درباره حل مشکلات راه‌های روستایی، آسفالت و روکش این راه‌ها و همچنین حل مشکل ورودی و خروجی شهر پیگیری‌هایی انجام و دستورات لازم در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در این خصوص صادر شد.

وی افزود: روستاهای نیازمند روکش آسفالت و احداث جاده شامل امین آباد و علی آباد، پنبه در، تپه یزدان، توانه، اکبر آباد، کرک، باباقاسم، لیلان به اکبرآباد، علمدار به لواشان، کفتر حله، شهباز آباد، احمد آباد داریاب، دهنو به راوند و قشلاق، خیرقلی، محمودیه خزل، تازناب دره و هادی‌آباد به زرینی است.

کد خبر: ۹۵٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha