۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
اختصاص تسهیلات برای ایجاد و توسعه دفاتر ICT در روستاهای یزد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد اعلام کرد

اختصاص تسهیلات برای ایجاد و توسعه دفاتر ICT در روستاهای یزد

یزد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از اختصاص تسهیلات برای ایجاد و توسعه دفاتر ICT روستایی در یزد خبر داد و از متقاضیان خواست جهت توسعه ارتباطات در مناطق روستایی در این اقدام مشارکت کنند.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل از اختصاص تسهیلات برای توسعه و ایجاد دفاتر فناوری ارتباطات و اطلاعات در روستاهای استان یزد خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای ایجاد و ۶۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره برای توسعه دفاتر ICT روستایی با بازپرداخت ۳۶ ماهه از محل عاملیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی امید، اعطا می‌کند.

وی افزود: نقش قابل توجه دفاتر خدمات ارتباطی روستایی در ارائه خدمات متنوع دولتی و غیردولتی مورد نیاز ساکنین روستاها بی‌بدیل است و این تسهیلات مثمر ثمر خواهد بود.

پاکدل بیان کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات مذکور، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرایند ثبت‌نام دریافت تسهیلات به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir و سایت tavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۹۵٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha