۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
پرداخت ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه گذار طرح فرنچ فرایز در همدان
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خبر داد:

پرداخت ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه گذار طرح فرنچ فرایز در همدان

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از ارائه ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه گذار طرح فرنچ فرایز در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدناصر محمودی در دومین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان همدان بابیان اینکه فعالیت شرکت «الوان ثابت» فرا استانی است و فعالیت این شرکت در سه حوزه مهم و تخصصی نیازمند پیگیری است، گفت: اخذ مجوز طرح ها، دریافت تسهیلات و تأمین منابع مالی و حوزه تأمین آب مورد نیاز برای مجموعه مدنظر است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خواست اخذ مجوز طرح های توسعه ای این شرکت را تسریع ببخشد.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات مربوط به تأمین آب این مجموعه دستورات لازم صادر شده و در حوزه دریافت تسهیلات نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با استفاده از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و از طریق سازمان سرمایه گذاری کشور و یا از طریق بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

محمودی در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص تدوین اطلس سرمایه گذاری استان همدان گفت: با توجه به اهمیت موضوع تدوین اطلس سرمایه گذاری باید سازمان برنامه و بودجه استان به عنوان مجری اصلی این پروژه، تأمین اعتبار را در دستور کار خود قرار دهد..

قائم مقام شرکت «الوان ثابت» نیز گفت: شرکت الوان ثابت بزرگترین تولیدکننده رنگ و مواد شیمیایی در خاورمیانه با هدف پویش صنایع نساجی و چرم است.

وهاب زاده افزود: این شرکت در سال ۱۳۶۱ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده رنگ و مواد کمکی نساجی در خاورمیانه جهت پوششش نیاز صنایع نساجی و چرم تأسیس شد و در سال ۱۳۷۵ جهت تولید چهار گروه رنگ‌های نساجی، اسیدی، مستقیم، راکتیو و پیگمنت مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: این شرکت در سالجاری برای راه اندازی ۱۲ طرح صنعتی و پنج پروژه در حال اجرا  که با  اشتغال زایی ۲۰۰ نفر و افزایش خط تولید از دوهزار تن به چهارهزار تن همراه است به  ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز دارد  .

معاون امور اقتصادی استاندار همدان نیز عنوان کرد: جلسه تخصصی با حضور مدیران شرکت الوان ثابت سازمان صمت و محیط زیست جهت رفع مشکل این شرکت برگزار خواهد شد.

ظاهر پورمجاهد همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی استان همدان خواست تا در تدوین اطلس سرمایه گذاری استان کمک کنند و از اطلاعات سایر دستگاههای اجرایی نیز بهره مند شوند.

پورمجاهد گفت: ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل بانک کشاورزی به شرکت فرنچ فرایز برای تکمیل ساختمان این شرکت تعلق گرفته است و این شرکت در شش ماهه دوم سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی گفت: طبق دستورالعمل و بخش نامه سازمان برنامه و بودجه استان، تمام طرح ها باید تأییدیه آمایش داشته باشد چراکه آمایش برای کمک به اجرای طرح ها برنامه ریزی شده است.

کد خبر: ۹۵٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha