۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
گرانفروشان در آذربایجان غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

گرانفروشان در آذربایجان غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه شدند

ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متوسط جریمه در نظر گرفته شده برای هر متخلف گرانفروش در استان حدود ۲۴ میلیون ریال است گفت : امسال حدود ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه در این امر صادر شده است.

به گزارش بازار، محمد اقوامی درباره گرانی‌های افسار گسیخته در بازار اظهار داشت: امسال بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های حوزه گران فروشی در شعبات تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و مابقی آن در کمیسیون‌ها و دستگاهای مختلف در حال رسیدگی‌اند.

وی افزود: شعبه‌های این اداره کل در استان، امسال با جدیت بیشتر، پرونده‌های مربوط به گرانفروشی را مورد رسیدگی قرار داده و احکام مربوط به آنها را صادر می‌کنند.

اقوامی با بیان اینکه متوسط جریمه در نظر گرفته شده برای هر متخلف در استان حدود ۲۴ میلیون ریال است گفت: حدود ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه تا اکنون صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تصریح کرد : گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده های تعزیرات حکومتی استان را به خود اختصاص داده است و روزانه دهها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف کالاهای بهداشتی خوراکی و موارد از این دست در آذربایجان غربی ثبت می‌شود.

وی افزود: مردم در کنترل بازار نقش مهمی دارند لذا از تمامی مردم انتظار داریم در صورت هرگونه تخلف تعزیراتی و گران‌فروشی به خط ۱۲۴ گزارش داده و تا به نتیجه رسیدن موضوع پیگیر باشند.

کد خبر: ۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha