۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
۱۲۰۰ خودروی حمل و نقل عمومی در استان سمنان بازدید شدند
رئیس اداره ایمنی راهداری سمنان:

۱۲۰۰ خودروی حمل و نقل عمومی در استان سمنان بازدید شدند

سمنان- رجایی فرد، رئیس اداره ایمنی راهداری سمنان گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از یک هزار و ۲۰۰ خودرو ناوگان حمل و نقل عمومی استان مورد بازرسی و بازدید قرار گرفتند.

مهدی رجایی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کنترل و نظارت هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ انجام شده است، بیان کرد: کنترل تجهیزات ایمنی و کنترل وضعیت لاستیک‌ها یکی از مهمترین مواردی است که در این طرح لحاظ می شود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از بروز خسارات و همچنین حوادث در زمره محورهای اصلی این طرح است، تاکید کرد:  ناوگان حمل‌ونقل عمومی طی سه‌ماهه نخست سال جاری عملکرد خوبی داشته است همچنین باید گفت در این گشت ها مدارک رانندگان، ایمنی خودرو، وضعیت راننده و اتوبوس یا تاکسی و مینی بوس، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی و ... مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اداره ایمنی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه این بازرسی‌ها با استقرار گشت‌های کنترل و نظارت در محورهای استان انجام شده است، تاکید کرد: رانندگان خوشبختانه پیش از بیان مسائل، خودشان نسبت به رعایت ایمنی مبادرت ورزیده‌اند.

رجایی فرد افزود:  هدف از اجرای این طرح‌ها ارتقای ایمنی عبور و مرور ، شناسایی ، احصاء و برخورد با رانندگان متخلف در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی افزود: اجرای این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده‌ای دارد از سوی دیگر از مردم نیز می خواهیم تا تخلفات این حوزه را به اداره کل راهداری استان سمنان و همچنین سامانه‌هایی که در ترمینال‌ها و اتوبوس‌ها قرار داده شده، گزارش کنند.

کد خبر: ۹۵٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha