۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری طی ۳ ماه نخست امسال در قزوین جذب شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری طی ۳ ماه نخست امسال در قزوین جذب شده است

قزوین- خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۲۹ هزار و ۵۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای فعالیت اقتصادی و تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین جذب شده است.

حمید رضا خانپور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: جذب سرمایه گذار به عنوان یکی از روش های ایجاد رونق اقتصادی تکمیل زنجیره تولید و اشتغالزایی در تمام کشور مطرح است که در این خصوص استان قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه نظیر دسترسی به پایتخت، نزدیکی به مرز و قرارگرفتن در شاهراه ارتباطی کشور توانسته از این ویژگی به خوبی بهره برداری کند.

وی گفت: از ابتدای امسال ۸۱ سرمایه گذار برای شروع فعالیت خود در استان قزوین جذب شده اند که پیش بینی می شود این سرمایه گذاران بتوانند ۲۹ هزار و ۵۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه را به استان قزوین وارد کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: به همین منظور ۷۱ هکتار زمین دارای زیرساخت های اولیه برای احداث این واحدهای تولیدی و صنعتی در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شده است و با بسیج همگانی مسئولین در استان قزوین تلاش شده است تا موانع برای فعالیت تولیدی و صنعتی از پیش روی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برداشته شود.

خانپور ادامه داد: با آغاز به کار این واحدها برای بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای بیش از ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که با توجه به سیاست های جدید استان قزوین مبنی بر محرومیت زدایی تلاش کردیم تا این پروژه ها را در شهرک های صنعتی کمتر برخوردار استان قزوین توزیع کنیم.

کد خبر: ۹۵٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha