۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
۴۸ درصد مشترکان خانگی شرکت آب استان سمنان اهل صرفه جویی نیستند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان:

۴۸ درصد مشترکان خانگی شرکت آب استان سمنان اهل صرفه جویی نیستند

سمنان- طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه ۱۳ درصد مشترکان خانگی شرکت آب استان پرمصرف هستند، گفت: مجموعاً ۴۸ درصد مشترکان خانگی اهل صرفه جویی نیستند.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره مصرف آب توسط مردم و واحدهای صنعتی و تولیدی، توضیح داد: ۱۳ درصد از مردم استان سمنان شامل چهار درصد مشترکان خانگی شهری و ۹ درصد مشترکان خانگی روستایی در زمره پرمصرف‌ها محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه: ۱۶ درصد مشترکان خانگی شهری و ۱۸ درصد مشترکان خانگی روستایی که مجموعاً ۳۴ درصد را شامل می‌شود، در زمره مشترکان بد مصرف هستند یعنی کسانی که در روز از ۳۰ مترمکعب بیشتر آب مصرف می‌کنند، تاکید کرد: در واقع باید گفت ۴۷ درصد مردم استان در بخش خانگی، آب را به خوبی استفاده نمی‌کنند و اهل صرفه‌جویی محسوب نمی‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: مشترکانی که بین پنج تا ۱۵ مترمکعب مصرف آب داشته باشند مشترکان خوش مصرف شناخته می‌شوند در حالی که فقط ۵۰ درصد از مشترکان روستایی و شهری استان در این وضعیت قرار دارند که آمار خوبی نیست.

طاهری با بیان اینکه مشترکانی که مصرف آب بین صفر تا پنج متر مکعب داشته باشند، با تخفیف ۱۰۰ درصدی روبرو خواهند شد، گفت: با این کار سعی داریم تا مردم را به مصرف اندک تشویق کنیم از سوی دیگر افزایش مصرف آب، بهایی تصادعی خواهد داشت.

کد خبر: ۹۵٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha