۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
ثبت سفارش ۲۷۰۰ کامیون زیر ۳ سال انجام شد
مشاور ریاست سازمان راهداری:

ثبت سفارش ۲۷۰۰ کامیون زیر ۳ سال انجام شد

بمانا، مشاور ریاست سازمان راهداری گفت: تاکنون تعداد ۲۷۰۵ دستگاه کامیون زیر سه سال ساخت برای واردات، درخواست ثبت سفارش کرده‌اند که از این میان تعداد ۴۳ دستگاه کامیون تا هفته گذشته شماره‌گذاری شده است.

به گزارش بازار، صدرالله بمانا مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بحث نوسازی ناوگان ضمن بیان این مطلب افزود: از تعداد ۲۷۰۵ کامیون تعداد ۲۰۳۱ دستگاه ثبت سفارش آن‌ها انجام شده و تعداد ۲۹۱ دستگاه برای ترخیص به گمرکات کشور معرفی شده که از این میان تعداد ۱۸۸ دستگاه ترخیص و تعداد ۴۳ دستگاه کامیون تا هفته گذشته شماره‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فرآیند بند ث ماده ۳۰ قانون احکام دائمی در حال انجام و کامیون‌ها از گمرکات ترخیص و برای شماره‌گذاری و پلاک به مراکز شماره گذاری مراجعه می‌کنند.

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بحث نوسازی ناوگان، گفت: چنانچه هر کامیونی دارای استاندارد ایمنی و کیفیت و استاندارد آلایندگی محیط زیست و خدمات باشد و اسقاط مورد نیاز آن توسط واردکنندگان انجام شده باشد، برای ترخیص به گمرکات کشور معرفی می‌شوند.

صدراله بمانا تاکید کرد: در حال حاضر، صرفاً کامیون‌های با نشان تجاری داف، رنو و ولوو دارای خدمات پس از فروش هستند و سایر برندها دارای قرارداد نیستند، لذا رانندگان تا مستندات لازم برای ترخیص کامیون از جمله استاندارد ایمنی و کیفیت را از سازمان ملی استاندارد و استاندارد آلایندگی را از سازمان حفاظت محیط زیست و قرارداد خدمات پس از فروش را از یکی از شرکت‌های خدمات دهنده برندهای داف، رنو و ولوو مشاهده نکرده باشند و از صحت آن‌ها یقین نداشته باشند، مبادرت به خرید کامیون زیر سه سال ساخت نکنند.

کد خبر: ۹۵٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha