۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
تولید شمش منیزیم بهمن ۱۴۰۰ در همدان وارد مدار می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

تولید شمش منیزیم بهمن ۱۴۰۰ در همدان وارد مدار می‌شود

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تولید شمش منیزیم برای نخستین بار در کشور بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در استان همدان وارد مدار شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان؛ حمیدرضا متین در حاشیه بازدید از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های کشور در بخش فروسیلیس شهرک امام رضا(ع) شهرستان ملایر، اظهار کرد: این پروژه‌ها در مجموع با دو هزار میلیارد سرمایه آغاز به کار کردند و در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که برای اتمام فازهای موجود به شش هزار میلیارد اعتبار نیاز داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بسیار مطلوب است، مطرح کرد: طرح توسعه آذرخش قرار است سالانه ۲۰ هزار تن افزایش تولید فروسیلیس داشته باشد که با ظرفیت قبلی خود، تولید سالانه این شرکت به ۳۲ هزارتن می‌رسد که این حجم از تولید برای اولین بار در خاورمیانه رخ می‌دهد.

متین ادامه داد: شرکت آسا آذرین و شرکت فروسیلیس غرب پارس نیز قرار است سالانه ۱۲ هزار تن فروسیلیس تولید کنند.

وی اظهار کرد: تولید شمش منیزیم که برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد نیز پیشرفت مناسبی دارد و عمده ماشین‌های خارجی مورو نیاز وارد شده، مابقی نیز در حال ورود به کشور هستند و پیش بینی ما برای وارد مدار شدن تولید شمش منیزیوم در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ است

کد خبر: ۹۵٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha