۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
فروشگاه‌های زنجیره‌ای محصولات خود را اینترنتی عرضه کنند
احمد بیگدلی مطرح کرد:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای محصولات خود را اینترنتی عرضه کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به راحتی می‌توان جلوی تجمع مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را گرفت و محصولات این فروشگاه‌ها را به صورت اینترنتی عرضه کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد بیگدلی با اشاره به فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تبلیغات گسترده تلویزیونی برای حضور در این فروشگاه‌ها، اظهار کرد: این فروشگاه‌ها که با هر بحرانی در کشور شلوغ‌تر می‌شوند به کمک تبلیغات و تشویق صدا و سیما به مشتریان خود افزوده است در حالیکه همین مراکز خرید شلوغ می‌‎تواند تهدیدی برای سلامت مردم و کارکنان فروشگاه باشد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس دهم با بیان اینکه به راحتی می‌توان عرضه اینترنتی و تلفنی محصولات را در این فروشگاه‌های زنجیره‌‎ای نهادینه کرد، افزود: در این مسیر می‌توان از ظرفیت صدا و سیما نیز بهره گرفت.

وی تصریح کرد: متأسفانه مدیریت در کشور ما همواره به نحوی است که تا به شرایط بحران نرسیم، راهکاری برای برون رفت از مشکلات در نظر نمی‌گیریم.

بیگدلی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در زمینه مبارزه با شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: متأسفانه صداوسیما دچار یک بلاتکلیفی است و به جای پخش برنامه‌های سرگرم کننده، تبلیغاتی از این دست پخش می‌کند.

وی اضافه کرد: صداوسیما نمی‌‎تواند با برنامه‌های تکراری دو یا سه دهه پیش مخاطب امروز را جذب کند و با وجود بودجه بسیار بالایی که برای این نهاد در مجلس در نظر گرفته شده ولی عملکرد این نهاد به هیچ مطلوب نبوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در مقطع کنونی حتی می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی بسیج، مساجد و خانه‌های بهداشت نیازهای مردم را تهیه و به آن‌ها رساند و نقش اصلی را در این میان فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایفا می‌کنند.

کد خبر: ۹٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha