۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
ضرورت جلوگیری از موازی کاری و برخورد سلیقه‌ای در بخش اقتصادی استان فارس
رئیس اتاق بازرگانی فارس تاکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از موازی کاری و برخورد سلیقه‌ای در بخش اقتصادی استان فارس

شیراز- رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: تمام تلاش بخش اتاق بازرگانی جلوگیری از موازی کاری و برخوردهای سلیقه ای در حوزه اقتصاد استان و رسیدن به رونق تولید است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی در دیدار صمیمانه ای بین روسا و دبیران اتاق های سه گانه بازرگانی، اصناف و تعاون در استان فارس افزود: هر بخش و واحد تولیدی امیدی در حوزه اقتصاد کشور و استان است و رسالت مهم ما در اتاق بازرگانی حمایت همه جانبه از فعالیت های اقتصادی و فعالان این بخش در استان است.

وی تصریح کرد: نگاه اتاق بازرگانی شیراز به تعامل، وحدت و همکاری با تشکل های بخش خصوصی در استان مثبت است که یکی از نقاط قوت این همکاری ها، استفاده از توان علمی، پژوهشی  و کارشناسی اتاق بازرگانی در حوزه های مختلف اقتصادی استان است.

وی افزود: اتاق بازرگانی شیراز یکی از اتاق های موفق، سرآمد و پیشرو در بین اتاق های سراسر کشور است که مرکز وحدت بخش خصوصی در استان فارس است و ما نیز به دنبال ایجاد تعامل، همدلی و هم فکری با اتاق های اصناف و تعاون هستیم.

رازقی اظهارداشت: اتاق سه گانه مانند دو بال برای توسعه اقتصادی، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار هستند که محور حرکت اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون در استان کمک به تولید و راهگشایی بخش خصوصی است که تعامل این اتاق های سه گانه در استان فارس در سطح کشور کم نظیر است.

وی اضافه کرد: رویکرد ما در اتاق بازرگانی بهره مندی از تجارت و نظر کارشناسی تمام فعالان بخش خصوصی استان است تا با رویه مشخص بتوانیم با جلوگیری از موازی کاری ها و برخوردهای سلیقه ای در حوزه اقتصاد استان مسیر حرکت بخش خصوصی و رونق اقتصادی در استان را هموار کنیم.

رازقی با اشاره به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان فارس به عنوان یک ظرفیت قانونی در خدمت فعالان بخش خصوصی و ادامه داد: شورای گفتگو یکی از اهرم های مهم قانونی بخش خصوصی برای تسهیل شرایط کسب و کار و فعالیت اقتصادی در کشور است که تلاش ما در شورای گفتگوی استان بر رفع مشکلات بخش خصوصی استان در تمام حوزه هاست.

کد خبر: ۹۵٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha