۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان فعال شد
رئیس کل دادگستری زنجان :

۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان فعال شد

زنجان- صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۹ واحد تولیدی تعطیل در استان احیاء و از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی هم جلوگیری شد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی ورود پیدا کرده است، گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز بخش مهمی از فعالیت‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه است و در سال گذشته به خوبی انجام شد.

وی اظهار کرد: دادگستری استان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی را با برنامه اجرا می کند و ۷۰ درصد مصوبات اجرا شده است.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۹ واحد تولیدی تعطیل در استان زنجان وارد چرخه تولید شد،گفت: همچنین از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی هم جلوگیری شد و تاکنون اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر تثبیت شده است.

صادقی نیارکی تاکید کرد:  با فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل در استان برای ۲۵۰ نفر اشتغال شد و طی سالجاری هم احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان با جدیت دنبال می شود.

وی ابراز داشت: مشکل شرمت ایران ترانسفو حل شد و اشتغال پنج هزار نفر کار گر تثبیت شد. 

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه فعالسازی شرکت‌ها و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال دارای مشکل، بازدید از واحدهای صنعتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله فعالیت‌های ستاداقتصاد مقاومتی در راستای احیای واحدهای اقتصادی و رفع موانع تولیداست،تصریح کرد: طی دو سال گذشته ۸۰۰ نفر جذب شرکت ایران ترانسفو شدند.

صادقی نیارکی گفت: دستگاه قضایی استان هر ماه بازدید لازم از واحدهای تولیدی و صنعتی استان را دارد و در محل این واحدها جلسات رفع مشکلات برگزار می‌شود.

کد خبر: ۹۴٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha