۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
هرگونه خرید و فروش خارج از شبکه توزیع گندم در قزوین ممنوع است
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

هرگونه خرید و فروش خارج از شبکه توزیع گندم در قزوین ممنوع است

قزوین-معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: هرگونه خریداری و فروش خارج از شبکه توزیع گندم در استان تا پایان کار عملیات خرید تضمینی این محصول ممنوع است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مجید اسماعیلی اظهار داشت: این موضوع را به دلالانی که در سال‌های گذشته اقدام به خرید و فروش گندم به شکل خارج از شبکه می‌کردند اطلاع داده و تذکرات لازم به آنها ارایه شده است.

وی گفت: در استان قزوین چهار تا پنج دلال عمده گندم وجود دارد که از فعالیت خارج از شبکه آنها جلوگیری به عمل آمده و فعالیت آنان نیز تحت رصد قرار دارد.

اسماعیلی به هماهنگی‌های انجام شده با نیروی انتظامی در خصوص برخورد و معرفی افراد متخلف به دستگاه قضایی، تاکید کرد: ایجاد هر نوع اختلال در شبکه خرید تضمینی گندم در واقع نوعی تهدید امنیت غذایی جامعه است که باید با قاطعیت برخورد شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ممنوغیت خروج بار گندم از قزوین به خارج از استان، اظهار داشت: از کشاورزان درخواست داریم پس از عملیات برداشت، محصول خود را به نزدیک‌ترین مرکز خرید تضمینی ارسال کنند.

اسماعیلی یادآور شد: تا روز گذشته، ۲۳ هزار و ۵۰۰ تن گندم به شکل تضمینی از کشاورزان استان خریداری و در سیلوها ذخیره سازی شده است.

پیش بینی می‌شود امسال ۲۶۵ هزار تن گندم در استان قزوین تولید که ۱۷۵ هزار تن از آن به شکل تضمینی از سوی دولت خریداری می‌شود.

کد خبر: ۹۴٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha