۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
اصلاح ساختار اقتصادی کشور اولویت دولت سیزدهم باشد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اصلاح ساختار اقتصادی کشور اولویت دولت سیزدهم باشد

طغیانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است اولویت وزارتخانه‌هایی همچون اقتصاد، جهاد کشاورزی، نفت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم باید اصلاح ساختار اقتصادی کشور باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی به موضوعاتی که باید در اولویت‌ تیم اقتصادی دولت سیزدهم قرار گیرد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی کنونی بسیار نامناسب است دولت جدید دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد، لذا افرادی باید در دولت جدید روی کار بیایند که اهل آزمون و خطا نباشند و با جدیت و برنامه‌ریزی برای حل مسائل و مشکلات مردم قدم بردارند به ویژه اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور بسیار مهم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه یکی از موانع بر سر راه نمایندگان مجلس یازدهم عدم همراهی دولت کنونی با مجلس برای تغییر و اصلاح ساختارها است به‌عنوان مثال بهتر بود طرح‌هایی همچون مالیات برعایدی بر سرمایه و اصلاح نظام بانکداری به‌صورت لایحه ارائه می‌شدند، لذا با توجه به نیاز کشور به اصلاح ساختار اقتصادی، دولت سیزدهم باید تلاش کند این اصلاحات انجام شود.

وی معتقد است اولویت وزارتخانه‌هایی همچون اقتصاد، جهاد کشاورزی، نفت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم باید اصلاح ساختار اقتصادی کشور باشد.

طغیانی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید با افزایش نظارت‌ و تقویت سازمان‌های نظارتی، به موضوع دپو کالاها در انبارها رسیدگی کند، گفت: دولت بعدی باید برنامه‌ریزی دقیقی برای مبارزه با فساد داشته باشد تا زمینه جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها فراهم شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای کاهش قیمت کالاهای اساسی و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم نیز باید جزو اولویت‌های دولت سیزدهم قرار گیرد.

کد خبر: ۹۴٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha