۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
۱۴ هزار میلیارد ریال اراضی مرغوب اردبیل از چنگال متصرفان خارج شد
فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی اردبیل:

۱۴ هزار میلیارد ریال اراضی مرغوب اردبیل از چنگال متصرفان خارج شد

اردبیل- احدی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۳۰۰ هکتار از اراضی مرغوب استان به ارزش ۱۴ هزار میلیارد ریال از چنگال متصرفان خارج شده است.

فرهاد احدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اقدام قانونی برای آزادسازی اراضی ملی به مساحت ۲۰۶ هکتار و ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال محقق و این اراضی از چنگال زمین‌خواران و متصرفان بیت‌المال خارج شده است.

وی بیان کرد: رفع تصرف و آزادسازی حریم اراضی ملی تا پایان نیمه نخست امسال محقق شده و به همین منظور اقدامات لازم برای برخورد با زمین‌خواران و متصرفان اراضی ملی در استان اردبیل در حال انجام است که به همین منظور اطلاع‌رسانی‌های لازم به همه متصرفان داده شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: رفع تصرف اراضی ملی یکی از اهداف مهم و اساسی ما است که به همین منظور از سال ۹۶ تاکنون ۳۰۰ هکتار از اراضی مرغوب استان به ارزش ۱۴ هزار میلیارد ریال از چنگال متصرفان خارج شده است.

احدی بیان کرد: حفاظت از اراضی دولتی یک وظیفه همگانی است و در این زمینه تلاش و همکاری برای جلب مشارکت با هدف جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از اراضی دولتی در دستور کار است و انتظار می‌رود عموم مردم اهتمام جدی برای جلوگیری از ساخت و سازها در حاشیه شهرها داشته باشند.

وی تصریح کرد: جلوگیری از ساخت و سازها در محدوده ۱۰ کیلومتری شهرها و بخش‌ها وظیفه یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل است و به همین منظور سال گذشته ۵۵۰ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل به ارزش ۲۳۶ میلیارد تومان رفع تصرف شده است.

کد خبر: ۹۴٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha