۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
بهره برداری از دو کارخانه فن آوری در گلستان
رییس پارک علم فناوری گلستان خبرداد؛

بهره برداری از دو کارخانه فن آوری در گلستان

گرگان- غفاری، رییس پارک علم فناوری گلستان گفت: دو کارخانه فن آور در آینده نزدیک در دو شهر گلستان به منظور رفع نیازهای استارت آپ های استان به بهره برداری می رسد.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در استان گلستان در حال آماده سازی دو کارخانه فن آور یکی در گرگان در فضای هشت هزار متری و دیگری در گنبد کاووس در فضای یک هزار و ۳۰۰ متری هستیم.

وی با بیان اینکه کارخانه فن آوری در گرگان یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: فضای کارخانه نوآوری گرگان از طرف شهرداری به پارک تحویل داده شده است، طراحی انجام شده و آماده سازی و تجهیز فضای کارخانه نیز در حال انجام است.

غفاری ادامه داد: در فازاول ۲۰ استارت آپ در انجا مستقر خواهد شد و از دو شتاب دهند ملی و استانی در این مکان بهره مند خواهیم شد، همچنین تمامی فعالان اکوسیستم استارت آپ مانند صندوق پژوهش و فن آوری، کارگزار فن بازار، شتاب دهنده ها و دفتر مرکز رشد همه در این کارخانه مستقر می شوند.

رییس پارک علم فناوری گلستان با بیان اینکه تلاش می شود تا نیازهای استارت آپ ها پوشش داده شود،خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا در طبقه منفی دو این کارخانه بحث واحدهای استارت آپ های  که نیاز به فضای تولیدی کوچک مقیاس دارند بتوانیم در این مکان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارخانه نوآوری در همه استان ها در حال ایجاد است، ادامه داد: این کارخانه در مشهد، شیراز، اصفهان به بهره برداری رسیده است، در باقی استان ها در حال اجرا است، که امید داریم با افتتاح به موقع آن در استان گلستان بتوانیم خدمات خوبی را برای استارت آپ های استان فراهم کنیم.

کد خبر: ۹۴٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha