۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
فعالیت ۶ واحد کشتارگاه با ظرفیت تولید ۲ هزار قطعه مرغ در ساعت در همدان  
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

فعالیت ۶ واحد کشتارگاه با ظرفیت تولید ۲ هزار قطعه مرغ در ساعت در همدان  

همدان - محمدی، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: در حال حاضر ۶ واحد کشتارگاه طیور با ظرفیت تولید دو هزار قطعه مرغ در ساعت در همدان فعال است.

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر ۶ واحد کشتارگاه مرغ در استان همدان داریم که ظرفیت هر یک تولید دو هزار قطعه مرغ در ساعت است، اظهار کرد: دو واحد کشتارگاه مرغ در شهرستان نهاوند، دو واحد در شهرستان ملایر، یک واحد در شهرستان تویسرکان و یک واحد هم در شهرستان بهار استقرار دارند.

وی از راه اندازی یک واحد کشتارگاه مودم مجهز به سیستم ای ار با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد تومانی در چرمق شهرستان رزن خبر داد و گفت: این کشتارگاه با سرمایه گذاری ۳۵میلیارد تومانی هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی دارد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان همدان ادامه داد: تا امروز ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در رابطه با راه اندازی این واحد پرداختشده و امیدواریم تا پایان سال جاری این واحد کشتارگاه مرغ به بهره برداری برسد.

محمدی در رابطه با راه اندازی خط تولید بوقلمون در کشتارگاه مرغ در شهرستان بهار نیز عنوان کرد: برای راه اندازی خط تولید بوقلمون این واحد از طرف جهاد کشاورزی تسهیلات پرداخت شده که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این واحد تولیدی، امیدواریم این واحد نیز امسال به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه بهره برداری از این خط تولید در توسعه پرورش بوقلمون بسیار موثر است، عنوان کرد: همدان در زمینه تنظیم بازار مرغ نیز از استان های پیشرو کشور است و در زمینه نوسازی و بازسازی کشتارگاه ها از طرف سازمان جهادکشاورزی استان همدان تسهیلات پرداخت می شود ضمن اینکه آمادگی داریم هر نوع تسهیلاتی را در این راستا پرداخت کنیم.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه کمبودی در بحث کشتارگاه ها در استان نداریم، عنوان کرد: خوشبختانه یکی از استان های موفق در بحث تنظیم بازار مرغ استان همدان بوده و در کشتارگاه ها با نظارت قانونی سازمان دامپزشکی، کشتار مرغ  صورت می گیرد.

محمدی اضافه کرد: از نظر نظارت کیفی و تولید مرغ طبق قانون، دانشگاه علوم پزشکی در کشتارگاه ها نماینده دارد و در واقع  نماینده دامپزشکی در تمامی کشتارگاه ها مستقر است و بدون اجازه دامپزشک اجازه کشتار مرغ صادر نمی شود.

کد خبر: ۹۴٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha